Noutăți Google, promovare SEO, Google Ads, performanță și viteză pentru site-uri

Promovare SEO prin advertoriale și inteligența artificială

Advertoriale, SEO si ChatGPT Despre promovare SEO prin advertoriale, inteligența artificială și ChatGPT (cea mai trendy AI în 2023 ) Înainte de a vorbi despre advertoriale și despre folosirea acestora pentru promovare publicitară în mod etic, o vorbă scurtă despre ordinea în care Google afisează rezultatele unei căutări în index după oarecari cuvinte cheie. Pe prima pagină din index pe primele poziții sunt afișate reclamele plătite prin programul Google Ads și marcate…

Continue ReadingPromovare SEO prin advertoriale și inteligența artificială

Promovare organică în GOOGLE – factori de ranking, tehnici SEO și tendințe în 2023

Factori de ranking pentru Google - tehnici SEO Despre factorii de ranking - criterile pe care le aplică Google atunci când decide că un site este mai bun decât altul și cum să te folosești de aceste informații în promovarea în Google a site-ului tău Și în RO sunt firme care investesc sute, chiar mii de lei pe zi în publicitate platită la Google pentru ca să-și vadă reclama poziționată pe prima…

Continue ReadingPromovare organică în GOOGLE – factori de ranking, tehnici SEO și tendințe în 2023

Poziția unui website în indexul Google funcție de locația geografică a căutarii și nu numai…

De ce depinde și cum influențează locația căutării poziția unui website în index. Locatia geografica cu Google My Business E de la sine ințeles că fiecare posesor de website dorește să aibă o poziționare cât mai bună în Google, pe prima pagină dacă se poate.La o căutare după cuvintele cheie care contează, firește.Algoritmul prin care Google evaluează valoarea unui site este un secret mai bine păzit decât aurul din Fort Knox și…

Continue ReadingPoziția unui website în indexul Google funcție de locația geografică a căutarii și nu numai…

PageSpeed Insights – Chiar contează ?

PageSpeed Insights - mitul scorului de 100/100 Pe scurt răspunsul este: DEPINDE ! Nu tocmai foarte limpede , nu ?Să lămurim un pic. In determinarea lui de a face site-urile mai rapide, mai eficiente și mai user friendly, Google a conceput un instrument în Chrome numit Lighthouse,cu care dezvoltatorii sunt deja probabil familiarizați. Scopul acestui instrument este de a face o evaluare a site-ului atat pe mobile cât și pe partea de…

Continue ReadingPageSpeed Insights – Chiar contează ?

Promovare online – Listare organică și SEO vs. Google Ads

Interesant pentru cei care dacă au investit într-un website doresc să aibă o idee generală despre ceea ce ar presupune promovarea acestuia în Google. (listare organică, Google Ads, resurse, costuri, timp) Reclame in Google Ads Da, toate firmele care au investit o sumă semnificativa într-un website, doresc mai devreme sau mai târziu să fie pe prima pagină în Google. Sau măcar in a doua. Pentru că, nu-i asa, oricât de frumos și…

Continue ReadingPromovare online – Listare organică și SEO vs. Google Ads