Noutăți Google, promovare SEO, Google Ads, performanță și viteză pentru site-uri
Factori de ranking pentru Google - tehnici SEO Despre factorii de ranking - criterile pe care le aplică Google atunci când decide că un site este mai bun decât altul și cum să te folosești de aceste informații în promovarea în Google a site-ului tău Și în RO sunt firme care investesc sute, chiar mii de lei pe zi în publicitate platită (la Google, bineințeles) ca să-și vadă reclama poziționată pe prima…
De ce depinde și cum influențează locația căutării poziția unui website în index. E de la sine ințeles că fiecare posesor de website doreste sa aiba un rank cât mai bun în Google, pe prima pagină dacă se poate.La o căutare după cuvintele cheie care contează, firește.Algoritmul prin care Google evaluează valoarea unui site este un secret mai bine păzit decât aurul din Fort Knox și singurele indicii la care se are…
PageSpeed Insights - mitul scorului de 100/100 Pe scurt răspunsul este: DEPINDE ! Nu tocmai foarte limpede , nu ?Să lămurim un pic. In determinarea lui de a face site-urile mai rapide, mai eficiente și mai user friendly, Google a conceput un instrument în Chrome numit Lighthouse,cu care dezvoltatorii sunt deja probabil familiarizați. Scopul acestui instrument este de a face o evaluare a site-ului atat pe mobile cât și pe partea de…
Interesant pentru cei care dacă au investit într-un website doresc să aibă o idee generală despre ceea ce ar presupune promovarea acestuia in Google. (resurse, costuri, timp) Reclame in Google Ads Da, toate firmele care au investit o sumă semnificativa într-un website, doresc mai devreme sau mai târziu să fie pe prima pagină în Google. Sau măcar in a doua. Pentru că, nu-i asa, oricât de frumos și responsive si optimizat ar…